سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان میزان مصرف برق کولر گازی را کاهش داد؟

چگونه می توان میزان مصرف برق کولر گازی را کاهش داد؟

کولرگازی دارای انواع مختلفی است. علاوه بر این کولر گازی مورد استفاده در اقلیم های مختلف نیز متفاوت است. یکی از راه های کاهش مصرف برق توسط  کولر گازی  این است که در زمان خرید کولر گازی باید گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوایی منطقه زندگی شما باشد. با این کار می توانید بهره وری کولر گازی خود را تا حد زیادی افزایش دهید. همچنین سعی کنید که اندازه کولر گازی را متناسب با محیط مورد استفاده انتخاب کنید زیرا در غیر این صورت مقدار زیادی انرژی اتلاف خواهد شد.

یکی دیگر از کارهایی که می

توانید به منظور کاهش مصرف برق توسط کولر گازی خود انجام دهید، تعیین محل مناسب برای نصب کولر گازی است. کولر گازی باید در محلی نصب شود که تحت تابش مستقیم نور خورشید نباشد. علاوه بر این در قسمت ماورای کولر گازی باید فضای مناسب برای عملکرد صحیح کولر گازی وجود داشته باشد.

استفاده از لامپ های کم مصرف به جای لامپ های با مصرف زیاد نیاز دمای اتاق را تا حدی کاهش می دهد و در نتیجه می تواند باعث عملکرد کمتر کولر گازی و کاهش مصرف برق آن شود.

به طور کلی شما هرچه دمای طبیعی اتاق و محل کار خود را کاهش دهید (پخت و پز کمتر، لامپ های کم مصرف، استفاده از پرده های ضخیم و یا سایبان و ...) کولر گازی انرژی کمتری برای خنک کردن محیط صرف می کند در نتیجه مصرف برق تا حد زیادی کاهش می یابد.